Online marketing
Suntem aici pentru a vă ajuta să vă promovați afacerea în mediul online. Avem o echipă de experți dedicați și pasionați, pregătiți să vă ofere servicii diverse.
Ne ocupăm de gestionarea și optimizarea paginilor de socializare, creând conținut captivant și interacționând cu comunitatea online.
Suntem specializați în crearea și gestionarea campaniilor de publicitate online, atât pe Google, cât și pe rețelele de socializare. Ne propunem să vă ajutăm să vă atingeți obiectivele.
Scriem conținut de calitate pentru paginile de socializare și campaniile de marketing. Cu cuvinte potrivite, putem comunica într-un mod captivant și persuasiv.
Echipa noastră de designeri grafici creează conținut vizual atractiv pentru postările pe rețelele de socializare, asigurându-vă că vă diferențiați de concurență.
Suntem mândri să lucrăm în diverse industrii, cum ar fi Horeca, Imobiliare, Automotive, Sport, Evenimente și altele. Avem expertiza necesară pentru a înțelege specificul fiecărei industrii și pentru a vă oferi soluții personalizate.
Ne plac provocările și suntem deschiși să ne extindem aria de acțiune. Indiferent de domeniul de activitate, suntem aici pentru a pune umărul la dezvoltarea afacerilor!
SM Management
Do you need a Social Media Manager? We're here. Don't know when, what, and how to post? Leave that to us!
Google Ads
We implement and manage Google advertising campaigns. We analyze and optimize for maximum results.
Social Media Ads
Facebook, TikTok, Instagram, or LinkedIn? Which platform is right for promoting your business? Let's find out together!
Copywriting
All about stories... but told differently. We craft narratives that seamlessly complement your campaigns or visual materials.
Managed Pages
REQUEST A QUOTE
Ce inseamna online marketing?
Marketingul online, cunoscut și sub denumirea de marketing digital, este practica de a folosi canalele web pentru a difuza un mesaj despre marca , produsele sau serviciile unei companii către potențialii săi clienți. Metodele și tehnicile utilizate pentru marketingul online includ campanii de e-mail, rețele sociale, publicitate, optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) și multe altele. Obiectivul marketingului este de a ajunge la potențialii clienți prin canalele în care își petrec deja timpul citind, căutând, cumpărătând și socializând online. Pe scurt, mergeți unde sunt clienții.
Există, de asemenea, multe beneficii și provocări inerente marketingului online, care utilizează în principal medii digitale pentru a atrage, a implica și a converti vizitatorii virtuali în clienți reali.
Marketingul offline este diferit de marketingul online, deoarece folosește medii alternative pentru derularea campaniilor. Având în vedere că activitatea tradițională de marketing offline folosește medii precum tipărite, panouri publicitare, reclame la televiziune și radio, poate fi dificil să convertiți acești clienți online, deoarece implică schimbarea mediilor la ceva de genul unui site web.
Marketingul online pe scurt
Primul pas pentru a începe cu marketingul online este să vă evaluați obiectivele de afaceri și să vă asigurați că acestea sunt măsurabile. Speri să înregistrezi 100 de clienți noi? Generați 1.000 de clienți potențiali pentru a vă alimenta procesul de vânzare B2B? Câștigă 10.000 de urmăritori pe canalele de social media? Aveți nevoie de o modalitate de a urmări modul în care progresați către obiectivele stabilite.
După aceea, trebuie să alegeți cum să construiți o prezență online care vă va ajuta să atingeți acest obiectiv și să creați o strategie de marketing online corespunzătoare pentru aceste canale.
Orice plan bun de marketing online nu începe doar cu conturarea obiectivelor, ci specifică și o modalitate de a ține evidența progresului către aceste obiective. Este important să vă gândiți la valori înainte de a începe, deoarece de obicei nu este posibil să importați date istorice sau să reveniți și să măsurați comportamentul online după fapt.
Marketingul online este cunoscut și sub denumirea de marketing pe internet, marketing web, marketing digital și marketing pentru motoarele de căutare (SEM) . Publicitatea online și publicitatea pe internet sunt tehnici implicate în marketingul online, dar nu sunt sinonime cu marketingul online.